۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۴۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۲۳-۰۳-۱۴۰۱
کد ۸۴۴۲۴۶
انتشار: ۱۲:۴۶ - ۲۳-۰۳-۱۴۰۱

ببینید| برق ماینر‌ها چه زمانی قطع می‌شود؟

ببینید| برق ماینر‌ها چه زمانی قطع می‌شود؟
محمد خدادادی بهلولی، مجری طرح تامین برق رمز ارز‌ها گفت: مراکز مجاز استخراج رمز ارز، برای کنترل بیشتر، مجهز به کنتور هوشمند شدند.

خدادادی بهلولی گفت: از الزامات قانونی که وزارت نیرو باید درباره استخراج کنندگان رمزارز انجام دهد، نصب کنتورهای هوشمند است. کنتورهای هوشمند میزان مصرف را به صورت لحظه‌ای نظارت و از راه دور برای مراکز کنترل برق ارسال می‌کند. نصب کنتورهای هوشمند علاوه بر قرائت لحظه‌ای مصرف مراکز استخراج رمز ارز، امکان کنترل از راه دور را هم به وجود آورده و می‌توانیم از راه دور اقدام به قطع برق این مراکز کنیم.

ارسال به دوستان
مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند
#videojsscript